Verzendbeleid

* Door verhoogde druk op de bezorgdiensten kunnen pakketten vertraging oplopen. Oh My Lucky Stars! heeft daar geen invloed op. We vragen hiervoor begrip.

Verzending 


1. U plaatst een bestelling en rond de betaling af. Op dat moment ontvangt u een geautomatiseerde order bevestiging via email. Indien u geen mails of sms heeft gehad, check dan de spamfolder. Of neem contact met ons op. 

2. Levertijd
Doorgaans is de levertijd binnen Nederland 1 tot 7 werkdagen. Voor leveringen buiten Nederland gelden andere levertijden. Deze zijn per land verschillend.

3. Uitzonderlijke levertijden
Als er een custom item moet worden geproduceerd, kan de levertijd oplopen naar 2 tot 8 weken. In enkele gevallen is het mogelijk uw bestelling op te halen. Indien er losse verzendkosten zouden worden berekend, komen deze te vervallen. Ophalen kan alleen indien hier vooraf contact over is geweest en de ophaalafspraak is bevestigd (omgeving Zaandam)

4. Betaling 
Betaling kan met iDEAL, Giropay, Belfius Direct Net, EPS, SOFORT Banking, Paypal en SEPA Overboeking. Er is geen mogelijkheid voor after pay. Alle betalingen dienen voorafgaand aan de levering van de producten te zijn voldaan.

6. Kosten  
Een standaard verzending in Nederland kost 8,50 euro inclusief verpakkingsmateriaal tot 23 kg. Verzendingen naar het buitenland worden per land behandeld ook hier geld de prijs tot 23 kg.

Je kunt de verzendkosten zien zodra de adresgegevens aan je bestelling zijn toegevoegd. Dit doe je door op je winkelmandje te klikken en de eerste stappen van de checkout te doorlopen. De bestelling is pas afgerond als de betaling is voldaan. Voor die tijd kan je de bestelling vrijblijvend afbreken.

7. Adres gegevens 
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om het verzendadres juist in te voeren en/of te controleren wanneer dit reeds is ingevuld. Eventuele extra verzendkosten of het zoek raken van het pakket vanwege verkeerde gegevens worden verhaald op de klant. 

8. Ontvangst van goederen
De klant draagt de verantwoordelijkheid voor het in ontvangst nemen van het pakket en/of het op tijd ophalen op een service punt. U dient de track&trace code regelmatig te controleren om te controleren. Eventuele extra verzendkosten worden betaald door de klant.

Retourbeleid 

1. Retourneren  
Volgens het Europees recht heeft u tot en met 14 dagen na datum van ontvangst recht op het herroepingsrecht. Alleen de persoon die de aankoop heeft volbracht, kan een retour aanvragen. U kunt (een deel van) uw bestelling retourneren via de volgende 4 stappen.

STAP 1. Pak de retour items zorgvuldig in en noteer duidelijk uw NAAM, het ORDERNUMMER en welke artikelen retour gaan. Zonder deze gegevens kan een retour niet worden verwerkt. Onderaan deze pagina vindt u een voorbeeld brief.

STAP 2. Label en frankeer het pakket via POSTNL online en lever het in op een POSTNL service punt. Vanuit het buitenland dient u te verzenden met een bezorgdienst die samenwerkt met POSTNL. U kunt dit navragen bij de bezorgdienst. Zorg altijd dat het adres duidelijk zichtbaar is op het pakket.

Het retour adres:
Oh My Lucky Stars!
Parkstraat 37
1506 WB Zaandam
Nederland

STAP 3. De verantwoordelijkheid van de zending ligt bij u. Bewaar het verzendbewijs en de trackingsgegevens goed en net zolang tot de retour verwerkt is. 

STAP 4. Een retour wordt gemiddeld binnen 8 werkdagen verwerkt. Terugbetaling geschied indien een retour in goede staat is ontvangen en geschied op de bron van betaling. Oh My Lucky Stars! heeft geen toegang tot de volledige betalingsgegevens van de klant. De terugbetaling is een geautomatiseerd proces.

De kosten van retour zijn voor rekening van u, de klant. 

De klant is verantwoordelijkheid dat het pakket retour komt. U kiest zelf de wijze van retour zoals onverzekerd, aangetekend, verzekerd. U kunt de opties navragen bij de bezorgdienst. Bij een eventueel zoek raken van het pakket, kunt u contact opnemen met de betreffende bezorgdienst. Het aankoopbedrag wordt in dat geval niet door ons gerestitueerd. U kunt in dat geval een claim indienen bij de bezorgdienst. Bewaar altijd het verzendbewijs en de trackings gegevens tot na verwerking van de retour.

Een retour wordt goedgekeurd indien het product onbeschadigd is, in de originele verpakking zit. Er zijn in het geval van textiel geen sporen dat het artikel gedragen is anders dan passen voor de maat. In geval van rookgeur, deodorant strepen, grip sporen, wasmiddel, etc, wordt het product NIET retour genomen en aan een goed doel geschonken.

3. Terugbetaling retour
Er wordt gewacht met terugbetaling totdat de retour zending in ons bezit is. Een retour wordt gemiddeld binnen 8 werkdagen verwerkt. Terugbetaling geschied indien een retour in goede staat is ontvangen (zie punt13). U wordt terugbetaald middels het betaalmiddel van de oorspronkelijke transactie. Dit gebeurd automatisch en geblindeerd. Oh My Lucky Stars! heeft geen inzage in uw bankgegevens. Indien het e-mailadres is ingevuld, ontvangt u een alert zodra de retour is verwerkt. 

Tegoeden kunnen niet retour.

7. Ruilen 
Indien u een vervangend product wenst, dient u een nieuwe bestelling te plaatsen.

8. Pakket vertraagd of zoek 
Indien een pakket niet geleverd is, wordt een onderzoek ingesteld. Dit kan 2 weken duren. Afhankelijk van het onderzoek wordt besloten of de verantwoordelijkheid ligt bij de bezorgdienst of bij de shop. In het eerste geval kunt u het pakket claimen bij de bezorgdienst. In dat laatste zal de shop met de oplossing komen. Het is dus niet automatisch zo dat de shop het pakket vergoed of het product opnieuw zal verzenden. Indien is getekend voor een pakket is aan de wettelijke voorwaarde voldaan een pakket te leveren en kunt u uw claim indienen bij de betreffende bezorgdienst. Indien track&trace de status ‘geleverd’ aangeeft, kunt u een schadeclaim indienen bij de bezorgdienst. Oh My Lucky Stars! zal u bijstaan door levering van alle informatie die u nodig heeft. Indien u betaald via paypal, dan heeft u mogelijk recht op aankoopbescherming vanuit deze betalingsdienst.

———————————————————————————————-

MODELFORMULIER VOOR RETOURNEREN 

Dit formulier kunt u uitprinten of handmatig overschrijven en toevoegen aan uw retourzending. Het is belangrijk om altijd duidelijk uw NAAM en het ORDERNUMMER aan het PAKKET toe te voegen. Zonder uw naam en ordernummer kunnen wij het retour bedrag NIET terugboeken.

– Aan Oh My Lucky Stars

Parkstraat 37
1506 WB Zaandam
Nederland

Beste Oh My Lucky Stars

Ik wil graag een bestelling retourneren/ ruilen (*). Het gaat om de volgende producten / Het gaat om het volgende product (*) 
……

– Naam product 
…..

– Ordernummer

…..

– Besteld op(*)/Ontvangen op(*) 
…..

– Reden retour (*) 
…..

Vriendelijke groet,

– Naam/Namen consument(en) 
….. 
– Adres consument(en) 
….. 
– Datum 
…..

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is 
….. invullen